Média



Zpravodaj Bystřice pod Hostýnem


„V úvodu večera zazněla vystoupení vítězů interní soutěže účastníků kurzů. Jako první se představila hvězda loňského koncertu Michaela Koudelková, která tentokráte přednesla Telemannovu Suitu a moll pro zobcovou flétnu. Nebylo divu, že letos získala první cenu; její hra je udivující, lehká, samozřejmá, ale má také duši a barokní vznešenost. Michaela si svou skromností, uměním a krásou získala obdiv a uznání všech posluchačů.“

http://www.mubph.cz/clanek.php?id=620


HARMONIE (listopad/ 2014)


„První tři festivalové koncerty se konaly v krásném hlavním sále holešovského zámku, pro závěrečné nedělní matiné (21. 9.) zvolili pořadatelé zámeckou salu terrenu. Sólistkou byla Michaela Koudelková, mladičká hráčka na zobcové flétny. V řadě skladeb ji doprovázel Karel Košárek, jenž si také zahrál dvě sólová čísla: Scarlattiho Sonátu D dur K 29 a suitu Můj máj, op. 20 V. Nováka. Scarlatti měl v jeho podání potřebnou jiskru i brilanci, Novák vyzněl nejen v krásných barvách, ale také neobyčejně emotivně. Hlavní slovo však na tomto koncertu patřilo Michaele Koudelkové, která svůj program sestavila jako neuvěřitelně pestrou mozaiku, v níž předvedla hru na všechny „běžné“ druhy zobcových fléten v žánrově různorodé směsici od salonních variací přes lidové písně až po zvukové rafinovanosti hudby 20. století (fascinujícím způsobem zahraná suita Big Baboon od P. Leenhoutse, v níž autor uplatňuje stylizované „zvuky džungle“) a teritoriálně „provedla“ posluchače během koncertu Rakouskem, Dánskem, Holandskem, Anglií a Maďarskem. Skromná a sympaticky působící umělkyně ovládá zobcové flétny s překvapivou suverenitou, její technika je úžasná a se zvukem svých nástrojů doslova čaruje. Připočteme-li k tomu všemu ještě přirozenou muzikálnost a mladistvý zápal, pak není divu, že Michaela Koudelková obecenstvo skutečně nadchla. Její vystoupení bylo nejen efektní festivalovou tečkou, ale – v duchu barokních zámeckých slavností – přímo zářivým ohňostrojem.“

Věroslav Němec - Musica Holešov 2014